تابلو اعلانات

اگر با ساخت پادکست توسط این وبلاگ موافقید ما را از طریق ارسال ایمیل یا نظر دادن مطلع کنید.
انتقادات و پیشنهادات خود را به ایمیل ما ارسال کنید : shahin20@gmail.com

هر سریالی را که می خواهید ، دانلد کنید !!!


سلام
بالاخره بعد از مدت ها تصمیم گرفتم یک سایت معرفی کنم ، البته یک سایت از نوع فارسی .
سایتی که می خواهم برایتان معرفی کنم یک سایت دانلود فارسی است که مخصوص دانلود فیلم ، موزیک و سریال های تلویزیون به صورت مجانی است.
سایت iranproud یک سایت گروهی است که در آن می توانید بسیاری از فیلم ها و موسیقی های روز را دریافت کنید و حتی می توانید سریالی را که دیشب از دست داده اید را امروز در این سایت دانلود کنید و آنرا در کامپیوتر تماشا کنید ، با اپل تی وی آنرا در تلویزینتان تماشا کنید و یا حتی آنرا تبدیل و در دستگاهای قابل حمل مثل ipod در هجا که می خواهید ببینید.
برای مثال خود من چندین قسمت از سریال های ماه رمضان را که از دست داده بودم را از این سایت دانلود کردم .
این سایت را می توان یک itune مجانی برای فارسی زبان ها نامید و در کنار این ها داشتن یک تالار گفتگوی قدرتمند باعث برطرفدار بودن این سایت شده است .
مشاهده ی سایت
توجه : بعضی از سریال های این سایت که کمی قدیمی هستند قابل دانلود نمی باشند زیرا خیلی از سریال ها بر روی سرور هایی مثل rapid share آپلود شده اند و از محدودیت زمانی کوتاهی برخوردارند


Powered by ScribeFire.