تابلو اعلانات

اگر با ساخت پادکست توسط این وبلاگ موافقید ما را از طریق ارسال ایمیل یا نظر دادن مطلع کنید.
انتقادات و پیشنهادات خود را به ایمیل ما ارسال کنید : shahin20@gmail.com

شهرتان را در کامپیوترتان ببینید!


مطمئنا خیلی ها این سایت هایی را که در این پست می خواهم معرفی کنم را می شناسد ولی بازهم برای آن دسته از کسانی که این سرویس ها را نمی شناسند می نویسم.:
در اینترنت سایت هایی وجود دارند که به ارائه ی نقشه های اینترنتی می پردازند ولی در بین این سایت ها ، 2 سایت لوکال لایو (local live) و گوگل مپس (google maps) دو ابر قدرت در این ضمینه هستند که من به توضیح مختصری در رابطه با آنها می پردازم:
1- گوگل مپس :
این سایت ، که از زیر مجموعه های گوگل است ،نقشه های را به سه صورت برای دیدن آماده کرده است : نقشه ، ماهواره و مخلوطی از هر دو .
در قسمت ماهواره نقشه ها بصورت عکس عکس و حقیقی نشان داده می شود ولی در حالت نقشه ، همه ی مکان ها بصورت یک نقشه ی سیاسی قابل رویت هستند .
از دیگر امکانات این سایت هم می توان به : امکان قرار دادن نقشه ها در وبلاگ ،علامت گذاری نقشه ها ، مشخص کردن یک آدرس در نقشه و ... اشاره کرد


View Larger Map
2- لوکال لایو
لوکال لایو نیز سیتسم مشابه گوگل مپس است که توسط شرکت ماکروسافت منتشر شده و تنها امکانی که گاهی اوقات باعث برتری آن می شود ، داشتن نمای سه بعدی است که در این حالت می توانید براحتی در خیابان شهر های مختلف ، بصورت مجازی دور بزنید .
البته برای ما ، گوگل بهتر زیرا قابلیت زوم بیشتری را بر روی ایران دارد
البته در لایو نیز امکانات قرار دادن نقشه در وبلاگ ، علامت گذاری کردن نقشه و ... نیز وجود دارد ولی کار با گوگل از نظر من بسیار آسان تر است .

1 نظر:

ناشناس گفت...

عالی علللللللللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییییییییییی