تابلو اعلانات

اگر با ساخت پادکست توسط این وبلاگ موافقید ما را از طریق ارسال ایمیل یا نظر دادن مطلع کنید.
انتقادات و پیشنهادات خود را به ایمیل ما ارسال کنید : shahin20@gmail.com

هرچی می خواهید را دانلود کنید !


سلام
ببخشید که چند وقتی نبودم ، ADSL و notebookم همگی دست به دست هم داده بودند و قاط زده بودند.
امروز هم نوت بوک درست شد ولی ADSL هنوز قاط و ما هم ناچارا با اینترنت نفتی یا همون dial up به اینترنت کانکت شدیم
دوم : من امروز برنامه ی کلیک را ندیدم برای همین تا وقتی اینترنت پرسرعتم درست نشه و برنامه را نگاه نکنم سایت های نتاسکیپ net scape را معرفی نمی کنم.
و اما سوم که همان معرفی سایت است... سایتی که امروز می خواهم معرفی کنم اگر ن
ویم مهشر است واقعا عالی است و فقط وفقط مخصوص دانلود است. این سایت rapid share links نام دارد و بگفته ی مدیران این سایت همه ی لینک های دانلود مربوط به سایت راپید شیر است.
از امکانات سایت نیز می توان به این مطالب نام برد :
- قرار دادن همه ی سریال های تلویزیون امریکا برای دانلود
-قرار دادن همه ی فیلم های سینمایی ( چه قدیمی چه جدید ) برای دانلود
- امکان دانلود مجانی همه ی نرم افزار ها و بازی های جدید
- داشتن چک کننده لینک
و ...
من نیز با یکی از مدیران سایت صحبت کردم . سوالاتی درباره ی این سایت پرسیدم . نکته ی جالبی که از این سایت فهمیدم آن بود که بدلیل داشتن چک کننده ی لینک ، هیچ یک از قایل هایی که بر روی راپید شایر است با گذر زمان پاک نمی شود و همیشگی است.
مشاهده ی سایت
پبنوشت : بدلیل کند بودن اینترنت حوصله نداشتم خیلی عکس به این مطلب اضافه کنم . پس مرا ببخشید:D

1 نظر:

Unknown گفت...

salam:
It^s perfect .
I enjoy it